Hem

Sitter hemma hos pappa och väntar på att han ska äta och så han kan skjutsa hem mig till mamma :)
Va i skolan i dag också med Catrin, träffade Jennifer.L, Annika och Acke och massa fler också :)
När jag kommer hem till mamma ska jag sätta på mig mindre varma kläder för de är faktiskt rätt varmt i dag!
Sen ska jag ta och gå ut på en promenad sen hem och träna lite,
Tyvär har jag inte gått ner i vikt denna vecka men de är bara för att jag just börjat,
Och sen att man inte är van med alla rutiner riktigt än heller, när de har med mat att göra,
Men de ändras nog snart får jag hoppas på, annars blir jag lite ledsen i ögat :P
Efter jag har tränat lite så vet jag inte vad dagen har att bjuda på, men de blir ngot lugnt och kul eller så,
Nu ska jag lägga mig ner i soffan och vila min onda rygg lite grann,
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback