John Blud på besök?

Sitter just nu och pratar med Catrin i telefon om allt och ingenting typ :P
Denna dag har bestått av bara massa chill hela dagen,
Va med bror, Josse, Jimmy och Linus i går och åkte runt på byn lite på kvällen/natten,
Vid halv tolv släppte vi av Josse hemma hos henne så hon fick sova,
Sen åkte vi andra vidare till Jimmys garage för han skulle byta drivaxel tror jag de va,
Han hade lite svårt att få av den så han kapade den till slut,
Linus blev lite bajs nödig i byxan för de där "glöden" som flög runt och mot honom :P
De tog väl ungefär två timmar att fixa de där sen skjutsade Stefan ner mig till far,
Så gick upp till star och kollade på när dom städade, och hjälpte till lite grann :D
Sen vid ungefär kvart över fem va vi hemma hos pappa :)
Men som sagt har denna dag bara varit en chill dag hemma vid datorn och tvn,
Nu ska jag prata klart med Catrin och sen ska jag kolla på Rederiet,
Få se om John Blund kommer på besök i natt eller inte,
Är fett nervös för i morron så får hoppas på att jag får lite sömn i alla fall,
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback