Massa fixande

Sitter hemma hos pappa med hans dator och min dator framför tvn ;)
Har hållt på att överföra massa bilder och sånt,
Jag har gjort om små saker här på bloggen och mer ska de bli i morron eller när jag har tid :)
Vet inte riktigt hur jag ska göra allt men de löser jag nog, någon som har tips, skriv dom gäna då,
Nu sitter jag mest och kollar på tv men till och från små fixar jag på pappas dator,
I dag ahr inte mycket hänt vi kom upp vid 1 nästan,
Sen vid 3 tror jag åkte vi i väg med mamma och kolla hennes bil,
Efter de åkte vi och handla och sen hem och gjorde munkar, pappa har ju köpt en grej man kan göra munkar med,
Så han var bara tvungen ch testa den i dag, den va rätt bra och munkarna smakade gott faktiskt :)
Sen åkte han i väg till jobbet och jag satt kvar här hemma och fixade som sagt :P
Nu ska jag väl ta och bara glo en stund få se vad jag hiuttar på sen :)
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback