Ont i fötterna

I dag har jag varit i skolan och va kvar där till 15.30 och va social med folk fast jag slutade 14.00,
Pratat med massa härligt folk, och de gick bra när i satt och plugga till nationela Engelska,
Sen har jag varit med pappa och släppt av farmor sen handlade vi lite grann,
Vi har ju fått ett ICA Kvantum och jag kan säga jävlar va folk de va! Sjukt mycket folk verkligen,
Fick ont i fötterna när jag gick där inne, de va så stort ju, så man gick mycket,
Men måste säga att de såg bra ut där inne och jag ger dom en guld stjärna för de,
De brukar alltid se stöktigt ut dom första veckorna men de va de inte där inne heller :)
Vi handlade på oss lite mat som gick och göra fort, och de va varmkorv med bröd,
Så nu är jag lite mätt också, vid 8 någon gång kommer mamma och hämtar mig,
Kanske trycker i mig en munk nu som efterätt, de sägas att de är bra att äta efterrätt faktiskt,
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback