Piggare

Hellooooo, kom hem hit till pappa för ungefär en halvtimme sen,
Va i skolan och hade mina lektioner sen va jag med Jennifer och Annika en stund på deras matte lektion,
Och på raserna va jag med dom och älskade Catrin så klart ;)
Sen vid 13.30 va jag ner till min sjukgymnast och tränade lite,
Va rätt trött innan jag gick dit, men efter att ha tränat en stund så blev jag lite piggare,
Nu sitter jag och kollar på tv, nu i reklamen blev jag lite sugen på att köpa en grej,
Blev sugen på att köpa en Ab circle pro, men de tillåter inte min ekonomi,
Dn värkar faktiskt funka, jag tror de i alla fall, vad tror ni? :)
Aja skit samma nu ska jag gå och rota i pappas kylskåp efter lite mat hade jag tänkt :D
Puss puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback