Plastikoperationer?

Måste bara få skriv lite om vad jag tycker om plastikoprationer, jag menar okej de finns för att folk ska kunna göra sig fina och så för att dom inte tycker om sina bröst, rumpa, näsa ja vad som helat liksom. Men i bland tycker jag fan att de går till överdrift när till exempel någon som har B-C kupa förstorar till F kupa, jag menar vad är poängen, för de är ju inte snyggt direkt, eller? Jag förstår dom som har A kupa när dom är 30 att dom vill lägga in så dom ha B eller C kupa, för de ser mer normalt ut, och sen har vi dom som gör rumpan "tajtare", vadär meningen med de då? Man ska ju fan ha något och ta i, inte ska de vara som en jävla tegelvägg heller. Dom som sen fixar näsan de kan jag förstå om dom har brutit den, har en sne näsa, men sånna som bara vill göra de för att få operara den (sånna som inte behöver) då tycker jag de är onödigt att lägga pengar på sånt. Sen att förstor läpparna? Hallå de är inte snyggt att ha två skinkor stickandes ut där, lite grann oookej, men jag tycker man ska vara nöjd med de man har. Sen har vi den största operationen av alla, fettsugningen, den vill väl många göra eller? Är man en människa som är jätte överviktig kan jag förstå att man gör fettsugning, men dom som kommer in och ser ut att väga 40 kg och vill göra fettsuging förstår jag mig inte på, vart ska dom göra de någonstans de beövs väl inte? Vad tycker ni om plastikoperationer? Jag tycker snabbt sammanfattat att dom ska göras för sånna som behövs om ni förstår vad jag menar. Men sen är de ju upp till en själv vad man vill göra, detta är ju barra en 16 årings tycke och tänke.

Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback