Aaah!

Sitter i sängen och har just kollat på big brother med min älskade mamma :D
Blev inte bara en hel dag med Linda utan Axelina va med och vi åkte till Eric,
Så de blev alltså en hel dag med allihopa, men de gör absolut ingenting!
Har haft en skit rolig dag, vi va bara hemma hos Eric men alltså de va ändå roligt.
Sen skjutsade Linda hem mig och när jag kom in tog jag något att käka också :)
Hade tänkt och kolla på ana gina avsnittet som va i dag och sen försöka sova,
Men vet inte rktigt om jag kommer kunna göra de eftersom jag är grymt jävla nervös,
I morron har jag ju mitt nationella i matte, jag är bra på matte när jag väl kommer in i de,
Men inte när jag bara har 80 minuter på mig då känner jag mig stressad.
Aaah säger jag bara, men får hoppas att de går bra i alla fall :)
Ja nu ska jag glo på facebook sen ana gina och sen försöka sova, skriver mer i morron.
Puss puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback