Dansuppvisning

Jaha har inte skrivit mycket i dag för att jag inte "hunnit" eller vad man ska säga.
Kom hem till mamma efter skolan och låg och kollade på tv en stund, sen när hon kom hem åkte vi ut.
Åkte och handlade lite mat åt mig, en kokt korv med bröd eftersom jag behövde lite mat :P
Efter de hämtade vi upp Sandra och sen släppte av mig vid Q för att se lite folk dansa.
Vissa av dom va grymt duktiga och visa va... njaaaa, men de gick och se på i alla fall.
Gud va jag va varm när jag kom ut alltså, har ju klaustrofobi så fick lite panik med allt folk runt omkring.
Så när jag kom ut va jag rödrosig om kinderna och va jääätte varm, så stog och fläkte med en "lapp".
Nu har jag i alla fall kommit hem och ska väl göra... ja jag vet faktiskt inte om jag ska va ärlig.
Kanske ta en promenad i väntat på ingenting liksom, eller så tränar jag lte hemma får se.
Om ingen nu hör av sig då är jag gärna med nån i stället för de faktiskt :P
Puss puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback