God morgon

God morgon på er, har nyss ätit en god frukost med mamma och har precis kommit tillbaka till sängen :)
De va skönt att ligga här så jag fortsätter med de en liten stund hade jag tänkt.
Blev ingen skola i dag har så jävla ont i revbenen och mitt huvud bara dunkar sönder.
Så de blir en hemma dag med mamma, får se vad vi hittar på för roligt, hon är ju ledig i dag.
Mår jag bättre senare så ska jag tvinga ner henne på stan och kolla efter en avslutnings klänning.
Börjar bli dags att leta nu om man sa ha något, hittar jag inget i dag så har jag ju helgen på mig.
Eller ja jag slutar den 9/6 men nu helgen är de ju karneval/festival här i våran lilla invalid stad ;)
Så då är de massa karuseller och massa stånd med kläder och annat skit, så kanske man hittar något där.
Nu ska jag i alla fall jobba lite på min nya header hade jag tänkt, då har jag i alla fal något att göra,
Puss puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback