"God morron"

God morron på er, sitter i sängen och ska strax klä på mig och gå ut i den skinade solen :D
De är i alla fall +15-17 grader ute så de är inte jätte kallt i dag, får hoppas att de inte blåser.
Nu ska jag gå upp och, klä på mig, ta tablett, tvätta av mig mitt gamla smink från i går haha.
Sen har jag ingen aning om vad jag ska göra i dag, än så länge i alla fall :P
Hittar säkert på något med Stefan & Josse eller så, jag vet inte riktigt.

Vad händer för er denna lördags kväll då?

Justja fan! Om jag har tur så får jag träffa Looptroop Rockers i kväll,
hoppas hoppas hoppas!
Men nu ska jag typ gör de jag ska göra som sagt haha, skriver mer senare säkerligen.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback