Hemma hos mamma

Hejsan, har inte skrivit så mycket i dag kom jag på, men de r bara för jag inte varit hemma typ :P
Jag kom hem klockan halv 3 i går ungefär och jävlar va trött jag va, sen har jag sovit och vakan lite till och från i natt. Men har sovit sammanlagt 4 timmar och gick upp klockan 13.00, och gud va seg jag va haha.
Efter jag hade ätit vid 1 så åkte jag och mamma och handlade på massa olika ställen,
Sen när vi kom hem så ville Sandra till ÖB då va de bara sätta sig i bilen igen typ haha.
Vi va väl hemm för ungefär en timme sen, så vi har varit ute ett tag verkligen.
Nu sitter jag och kollar på tv och väntar på att maten mamma gör ska bli klar :)
De blir pannbiff, potatis, sås och lingon sylt! MUMMS! De va länge sen så de ska bli gott.
Efter maten ska jag ta och färga håret, va ner på H&M och köpte hårfärg, jag har fått en rad i hårbotten -.-
Men nu ska den bort! Haha, sen i kväll har jag inte planerat något riktigt får väl se vad som händer.
Nej nu går jag ner och hjälper mamma med maten så de blir klart någon gång, nu är jag fan hungrig! ;)
Puss puss :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback