Home again!

Jaha då va man hemma igen då efter att ha varit ute på stan och shoppat lite :)
Efter jag och mamma va klara så ville Sandra ut så vi blev borta längre än tänkt.
Men jag fick de jag ville ha i alla fall, jag hittade ingen avslutnings länning men massa annat kul.

  • Ett par jeans shorts
  • 7 pack häl strumpor
  • En ny puderborste






Så där nu har ett par nya shorts va skönt, mina andra svarta jeans shorts är ju för små :(
Men nu är de löst, och en ny puder borste har behövts länge efter som min andra blev förstörd av min katt.
Just nu sitter jag och kollar på Christine i väntan på att maten ska bli klar :)
Mamma lagar köttgryta och potatis, mumms fillibabba! Nu ska jag gå och lägga grejerna i mitt rum.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback