Home from school

God morron god morron, ligger i sängen och kollar runt på facebook och så :)
Blev inge skola i dag eftersom när jag vaknade i morse så mådde jag skit,
Jag tänkte försöka men så fort jag ställde mig upp så kom de kräk reflexer hela tiden,
Så kände att de va lika bra och vila i dag faktiskt, fast jag är inte pepp på att bara ligga hemma i dag,
Hatar att vara "instängd" hemma när man typ är sjuk eller så,
Känns som om man kommer börja klättra på väggarna efter ett tag och de är inte kul,
Får se hur jag mår under dagen, är i alla fall själv hemma i dag tills mamma slutar klockan åtta,
Nu ska jag ligga här en stund till sen ska jag gå ner och försöka äta lite frukost, skriver mer sen,
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback