Lunch

Nu har jag tagit mig upp ur min sköna säng och sitter och kollar på tv i stället :P
Har också kollat klart på alla Ana gina avsnitt så nu får man invänta de som kommer i morron.
Hade tänkt och gå ner strax och kanske äta lite lunch, de vore gott faktiskt.
Sen hade jag tänkt och träna lite också, men de är ju bara om min mage tillåter,
Eller jag skiter i de, jag ska träna i alla fall, jag måste ju köra hårt om jag ska klara min målvikt till sommaren.
Tycker inte att de borde vara så svårt, men tyvär är de ju precis de de är.

Är de någon som kanske har tips om hur man kan gå ner fortare utan att ta massa skit?

Nej nu ska jag sluta tråka ut er, fast de gör jag väl ändå eller? Hahaha,
Så jag skriver mer sen så får vi se vad jag hittar på i dag.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback