Min underbara säng!

Hejsvejs, kom hem för ungefär 20 minuter sen (till mamma) efter att haft en jätte trevlig kväll på stan :)
Va med Stefan & Josse, sen har vi ju pratat med massa folk på beppes också så klart,
De va t.ex. Jimmy, Emelie, Peder, Dalan, Linus m.m, ja de va trevligare än att sitta hemm i alla fall.
Just nu ligger jag i min underbara säng och jävlar va skönt de va att lägga sig ner kan jag lova :P
Och de v skönt att komma hem och piss också haha, va jätte piss nödig i typ en halvtimme haha,
Sen har ju den där jävla Peder fått mig att fastna på en as dålig låt -.-
"Vi har de bra här bak i bilen" och de är de ända jag kan av den också, de är ännu mer irriterande...
Nu ska jag kolla runt lite på facebook sen ska jag fan ta och sova faktiskt :)
Har bestämmt mig för att ta ett tränings pass i morron, ska försöka ta ett långt ett.
Jag menar när jag ändå är i gång liksom, men aja nu ska jag dra!
Puss puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback