Ny duschad

Jaha då har man nog gjort sitt för i dag tror jag, mamma kom ju hämtade mig hos pappa tidigare,
Då åkte vi och handlade direkt sen lämnade vi saker hos Sandra och sen åkte vi hem.
Jag va inte hemma länge utan jag tog grannes hund på en 40 minuter promenad ungefär :)
Gud va söt han är den där lilla gismo haha, efter jag kom hem lämna jag hunden,
Och mamma hade precis blivit klar med maten så de va bara att sätta sig och äta,
Blev inte så mycket mat, tr ju lite sjuk så har lite svårt att äta, men en tacos gick i i alla fall.
Sen hoppade jag in i duschen precis nr de började åska, trodde hela huset skulle rasa!
Men när man väl stog där inne hörde man knappt något, så när jag kom ut så sken solen igen :D
Just nu sitter jag och kollar på tv och ska strax blåsa håret.
Blir ingen skola i morron, vi ska ut i skogen med klassen och de orkar jag fan inte :/
Sen är de bra om jag ger fan i de när jag är sjuk tycker jag, så sov morron i morron då :)
Aja nu ska jag som sagt blåsa håret, och jag ska prata lite med mamma också.
Puss puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback