Ojojojojoj vilken kväll/natt!

Fy fan vilken rolig kväll jag hade i går kan jag lova, detta måste bara göras om alltså.
När jag kom till Matte i går så började jag grilla och försökte bli lite pigg,
Sen så satt jag och åt och bara pratade med Matte, Linus, Simon.E, Simon.S, Vig och nån till :P
Sen så kom Catrin, Julia, Simone, Jessica, My, Malin, Linnea, Sandra, Emelie.H, Robin, Biffen.
Och en jävla massa andra haha, sen kom Mattes föräldrar hem och dom va hur trevliga som helst :)
Sen spelade vi kubb, de va jag, Simone, Jessica & Julia i ett lag och Matte, Simon & Linus i de andra laget,
Och så klart vann vi brudar tack vare Julia! Hon va ju jävligt duktig faktiskt :P
Sen så efter ett tag så drog vi allihopa till stan och åkte lite karuseller och bara träffa ännu mer folk.
Så gårdagen va en hel skön kväll alltså. Måste verkligen göras om, de va helt otroligt :D
Mycket hände i går orkar inte skriva allt men kan lova att de va härligt som fan i alla fall!
Tyvär glömde jag ju kamera hemma så de blev inga kort denna gång, men tur som är har jag ju alla minnen!
Nu sitter jag i soffan och ska snart dra och handla med mamma och hämta upp Sandra,
Senare kommer Stefan & Josse hit så ska vi äta en morsdag middag typ, så de blir väl trevligt :)
Men nu ska jag ta och fixa i ordning mig lite grann, mamma tjatar på att jag ska komma ;)
Puss puss :*

Kommentarer
linnea säger:

tack för kvällen och en massa trevligt prat! :) ♥

2011-05-29 | 15:57:41
Bloggadress: http://linneanykanen.blogg.se/
Debbie säger:

Ja verkligen Linnea,hoppas de blir mer sånt här de va riktigt skoj :)

2011-05-29 | 16:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback