Pigg som fan

Hejsan, i dag har jag gjort en del jag har inte varit hemma hela dan typ och gud va skönt de har varit ;)
Eller ja jag är ju hemma nu haha, men efter skolan va jag med Matte & Daniel.
Efter skolan åkte vi runt lite grann och bara chillade lite grann, sen åkte vi hem till Matte.
Vi va där ett tag, Matte åkte i väg på akupunktur och jag och Daniel va kvar hos Matte så länge,
Sen när han kom tillbaka så satt vi och pratade lite granna sen åkte vi och hämtade upp Emma.
Daniels flickvän, och Linus också haha, sen släppte vi av dom 3 vid Daniels bil så åkte dom tillbaka till Matte,
Jag och Matte drog till pizzahuset och käkade och då va Malin & Emelie med också.
Sen träffade vi Julia och Cecilia ett tag sen tog vi en vända sen träffade vi dom igen ;)
Sen skulle Matte, Emelie & Malin åka och bada bubbel bad så då blev jag av släppt hos pappsen.
Låg och kollade på tv lite grann i väntan på att mamma skulle hämta upp mig så jag fick duscha.
Hade ju lyckats glömt ta med mig kläder igen så därför duschade jag där,
Sen skjutsade hon hit mig igen, och denna gång glömde jag inte kläder faktiskt, jag tänkte på de denna gång,
Nu sitter jag och kollar på tv och undrar vad man ska hitta på igentligen,
Vet inte riktigt om Matte och dom skulle ut igen i sånna fall skulle jag va med dom lät de som :)
Så nu ska jag blåsa håret och platta de så jag är klar till sen i sånna fall.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback