Puss puss :*

Ligger i sängen efter att nyss ha kommit hem, vi skjutsade Sandra, de blev lite senare än anat :)
Så nu ska jag väl sova strax antar jag väl, om de nu går med mina funderingar jag har.
Har mått lite dåligt i dag, känner att de inte går riktigt som jag vill just nu med vissa saker.
De är allt från människor man är osäkra på och typ skolan, vet bara att nu ger jag upp.
Orkar inte fundera så mycket mer de får bli som de blir helt enkelt.
Finns inte mycket man kan göra åt vissa grejer satt..
Men oavsätt om man inte vill fundera så gör man ju de, de blir ju bara så att man tänker på de.
Men jag tänker inte gå in på vad de är och ha massa "depressioner" här på bloggen, NO way!
Så nu ska jag krama min kudde och kolla genom facebook lite grann sen försöka sova som sagt.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback