Scrubs

Hejsan, ligger just nu i soffan och kollar på Scrubs i väntan på att Catrin ska komma hit och hämta mig :)
Inte långt efter Jimmy, Stefan, Linus & Josse kom hit så åkte jag i väg med Catrin ner till stan,
Eller ja till karlbergs parken, och där va Linda & Axelina så vi satt och pratade med dom en stund.
Sen åkte vi hem till mig och kollade på BB sen drog hon hem för att duscha,
Hon ska komma och hämta mig för att vi ska hem till pappa och sova,
Då slipper jag åka med mamma så tidigt och då får jag sova ut också, sen har man ju närmare till skolan ;)
Nu ska jag ringa och se om hon börjar bli färdig för hon åkte 10 ungefär efter BB satt...
Skriver inge mer i dag för vi ska väl bara hm dit och sova antar jag, så skriver i morron i stället.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback