Sleep mode ON! (soon)

Jaha de blev två avsnitt av Queer as folk med mamma, jag va ju bara tvungen och se ett till (a)
Och att kolla på de är en mamma och dotter grej för oss så hon fick inte lägga sig ;)
Sitter just nu i sängen och pratar med Catrin på facebook, och har just täckt över min glassgubbe.
Han är lite läskig och se när man vaknar på nätterna, så han får ha en tröja över huvudet i stället.
Nu ska jag glo runt lite på facebook och sen ska jag väl sova antar jag.
Får se vad som hittas på i morgon, hoppas jag inte börjar bli sjuk på riktigt!
Vill bara att de ska vara en liten allergisk chock så jag slipper vara sjuk,
Om de bara är de kan jag säkert göra mycket mer än att bara ligga hemma i morron.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback