Sova.

Jaha då har man kommit hem från fisketuren i dag då, de har varit jätte skoj kan jag lova! :D
De va jag, Matte, Linus, Robert, Pompe, Emma och Ullis kom efter ett tag, sen va ju Cookie med också,
Vi fick 3 gäddor och 1 gös tror jag, kommer inte i håg vilka de nappade för haha.
Men jag hade i alal fall skit trevligt verkligen, och i morron är de dags igen faktiskt,
Då är de allihopa förutom Ullis som ska med, så blir nog lika trevligt i morron också :)
De är faktiskt jävligt skönt och bara sitta där och snacka och bara vara liksom.
Kommer upp lite bilder sen på de fina vattnet, fiskarna och nån annan bild.
Orkar inte hålla på att krångla med telefonen nu och så där så får bli i morron eller nått får se ;)
Nu ska jag lägga mig och sova är lite trött faktiskt, förvånadsfullt nog!
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback