Stan med mamma

Sitter och väntar på att mamma ska bli klar så vi kan åka till stan hade jag tänkt :)
Mamma och jag ska leta efter fiber påsar eller fiber tabletter för min mage.
När mamma va yngre och hade mag problem (liknande mina) så drack hon fiber påsar,
De funkade tydligen skit bra på henne, så de är väl värt ett försök efter som doktorerna inte hittat nått.
Har ju fått massa tabletter från dom men de har ju inte funkat så, why not give it a try?
Tabletterna jag tänkt på är
Allévo dom gör också att man blir lite mätt av dom.
Kanske hjälper mig att inte äta så mycket och hålla kosten bättre, och de gör inget för mig :D
Jag går kanske ner lite i vikt då också, och de gör ABSOLUT inget för mig heller, haha.
Men jag hittar säkert något som passar mig, nu ska jag gå ner och ta en banan.
Puss puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback