Super härlig kväll!

God morron på er, sitter i sängen och ska strax ta mig upp och äta något, jag är verkligen skit hungrig!
Måste bara säga att kvällen i går va grym, så där kul har jag inte haft på länge faktiskt :)
Så jag tackar alla som gjorde kvällen så härlig för mig, och sen tackar jag födelsedagsbarnen också :*
Nu ska jag ta mig upp ur min säng och äta som sagt, sen ska jag ta mig ut i solen.
Bilder från kvällen kommer upp senare när mamma kommer hem och visar vart kamera sladden är :P
Puss puss :*

Kommentarer
Lotta säger:

lÄgg ut bilderna från annikas fest :)

2011-05-22 | 17:58:11
Bloggadress: http://www.facebook.se
Debbie säger:

Ja Lotta jag sa så fort jag hittar sladden till kameran :)

2011-05-22 | 21:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback