TAGGA! ;)

Sitter hemma hos mamma och väntar på att maten ska bli klar och funderar vad klädseln blir i kväll.
Mamma gör fläskfilé och pommes med sour cream sås, mumms fillibabba ;)
Efter jag har ätit ska jag dra i gång musiken och tagga som fan till i kväll hade jag tänkt,
Ska försöka hitta något att ha på mig och sen sminka mig lite granna, lite fin måste man ju vara,
Blir att fira älskade Catrin & Annika i dag, Catrin blir 3 år & Annika blir 4 år, så nu är dom stora flickor! :*
De kommer att bli skit kul med massa blandtat folk, så tar med mig mammas kamera i kväll,
Min funkar ju inte och denna kväll kommer bli härlig känns de som och de måste dokumänteras tycker jag,
Så nu ska jag gå in och rota sönder min gaderob och sen äta och sen drar jag väl eller nått.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback