Thank you for the night :)

Jaha då va man hemma igen efter att åkt ut med Matte, Persson och Jakob en stund :)
De va trevligt så länge de varade, och de va inte länge haha, men hellre de än att sitta hemma :P
Vi åkte runt lite grann kolla på sopis men där va de inget, så då blev de beppes en de va segt.
Tack för kvällen pojkar, även fast den inte varade länge så tack på er :D
Så nu är alla hemma igen haha, ska försöka hitta på något att göra, är så grymt rastlös!
Ska väl kolla på massa avsnitt jag missat typ BB & Cougar Town, sen har jagspelat in lite annat.
Typ How i met your mother & Scrubs, haha då har jag lite att kolla på om jag inte hittar på nå annat.
Nej nu ska jag börja kolla på något av de så får jag se vad som händer sen :P
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback