Uttråkad lite granna

Sitter och lyssnar på en där underbara låten jag la ut, älskar den verkligen! <3
De är fan min nya knarklåt haha, jag är faktiskt jätte uttråkad, jag har ingen aning vad jag ska hitta på.
Funderar att göra en ny header men jag måste ta nys kort då, har bara massa gammalt skit ;)
Så kanske kommer upp en senare i natt eller något sånt, om jag inte är helt inne i min och mammas serie.
Hon älskar serien Queer as folks, och hon fick mig att börja titta i går, fan ta henne.
De är en bög serie, och varje avsnitt slutar så man vill veta vad som händer,
Och ni som läst min blogg vet att jag inte kan sluta när de är spännande :P
Så nu har jag en till serie jag följer, men de gör inget den är ju ganska bra (a)
Men aja nu ska jag glo på något som roar mig tills mamma kommer,
Puss puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback