Vad ska man hitta på?

Jaha just nu ligger jag hemma hos mamma i hennes soffa och kollar på Hells Kitchen.
Ligger och funderar på vad man kan hitta på i dag, när jag skriver så får man ju inge svar :/
Men jag klarar mig nog, men de är så trökigt att sitta hemma och inte göra någonting liksom.
Nu ska jag strax äta också hade jag tänkt, de är snart en timme sen jag tog tabletterna.
Btw så värkar dom funka väldigt bra, jag känner att de har fått i gång min ämnesomsättning,
Och de är inte lite heller, sen är jag hungrig nästan vid samma tider på dygnet nu.
Så jag är nöjd än så länge, men jag säger inget säkert förns nästa torsdag.
Då ska jag ha min egna lilla så kallade invägning för att se om dom hjälpt mig att gå ner i vikt också.
Jag förlitar mig inte på dom helt så jag tränar också för att liksom "hjälpa" till eller vad mans ska säga.
Jag skiver mer om de någon annan gång, nu ska jag ta och kolla klart på tv sen äta.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback