271111

Gud jag kan inte fatta att de bara är 27 dagar kvar till julafton!
Sitter och titar på tv och önskar att snön kan ta och komma nån gång, de är ju för fan dags nu! Eller hur?
Blir att sova hos mamma i natt, så hon hämtar mig om nån timme, för just nu är hon i falun hos Sandra.
Under tiden blir de nog bara att ligga i sängen och vila, för i dag mår jag fan inte bra alltså.
Tror jag börjar bli sjuk igen vilket suger ap pung eftersom jag är på vä å lösa de här med skolan.
Aja det är som det är, nu sa jag se om de kanske finns något kul att göra här hemma.
Puss puss :*


Kommentarer
Anonym säger:

Debbie det är INTE 23 dagar kvar till julafton

2011-11-27 | 22:59:34
Debbie säger:

Ja jag vet jag tänkte fel och orkade inte ändra de först men nu är de gjort :)

2011-11-28 | 10:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback