Äckliga hosta!

Varför kan den inte sluta för...
Sitter i soffan just nu och kollar på Ellen DeGeneres Show, vaknade för inte så jätte länge sen.
Stefan kom och knackade på min dörr och bad mig ta fram papper till skrivaren.
Av nån dum anledning ligger dom i mitt rum, kanske ska flytta på dom känns de som?
Eller nej de va ju tack vare han jag vaknade, sen gick jag upp direkt och härjade.
Sa hej till Cazper och Josse som va med Stefan också, kul å träffa min illa brorson! :)
Efter de pratade vi en stund och sen satte jag mig här i soffan och glodde på tv haha.
Får se vad jag klarar av att göra i dag, kanske kör lite träning om inte hostan och lungorna inte säger i från.
Nu ska jag fortsätta glo på tv de r lite smått intressant faktiskt haha, skriver kanske mer sen.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback