Creepy dream! But what ever.

Värsta på läääänge!
God morron på er, jag sitter i sängen och försöker klura ut min äckliga dröm som jag haft i natt.
Sen glor jag ju runt på facebook också, som vanligt med andra ord haha, hur orkar jag?
Så jävla nördig är jag väl inte eller? De är nog bara när jag är "sjuk" tycker jag, eller...?
Skit samma, ska strax hoppa ur sängen, bädda den, gå ner släppa ut katterna & sen äta frulle :D
Måste höra av mig till en lärare också i hop om att hon har något hem arbete till mig,
Så jag inte kommer efter så jävla mycket, de gör ajg säkert lite grann men inte lika mycket ;) aja!
Puss puss :*




1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

9 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback