Döda grannen!

Någon som vill hjälpa mig med de?
Sitter hemma hos pappa och kollar på tv och gungar i min säng fram och tillbaka :)
Har lite ont i magen i dag, hade de i går kväll nr jag va på Star med pappa också...
Så de har väl seta i sen i går gissar jag på, så de är bara att ta de lugnt och inte stressa i dag.
Ja så jag ommer nog ligga å glo på tv som vanligt, fröskte börja plugga lite grann nyss,
Men jag fattar typ inget av de, jag har gjort lite samhäll och sen ska jag snart göra matte.
De är de ända jag fattar av allt, svenskan är alldeles för krånglig för att fatta.
Ja sen ska jag väl läsa lite vård och omsorg så jag kan göra provet, men men skit samma.

Oh justja! Ni kanske undrar varför jag vill döda min granne? Jo de ska jag berätta haha.
Min granne antigen brevid mig eller över håller på att borra, och ni vet hur fint de låter då.
Jag hatar sånt där jag vill ligga och vila och kolla på tv och så borrar han/hon och bara härjar!
Nej nu ska jag sluta klaga och sen bara ignorera min granne och hans/hennes borr :P
Puss puss :*


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

13 dagar kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback