Duktiga jag!

Fan denna dag känns som om jag gjort bra i från mig!
Sitter hemma hos pappa i min säng och kollar på tv, me ska strax lägga mig å kolla på SoA tror jag.
Ja de beror på om de finns nå bra på tv eller inte, fast de blir nog ett eller 2 avsnitt i slut ändan :P
Efter jag hade varit och fikat med Catrin i dag blev de att gå hem till mig en stund.
Vi beställde pizza till middag, pappa ville ha de så vi tänkte "varför inte liksom" haha.
Ja jag vet, jag har tränat å äter pizza, men va fan jag äter ju inte de varje dag, jag unnar mig de bara i bland.
Så de är lugnt tycker jag, men alla gör ju på olika vis eller hur? Haha jag är duktigt ändå.
Jag har blivit så mycket bättre med saker jag ska göra, så känner mig riktigt duktig haha de är bra de ;)
Nej nu måste jag vila lite så jag orkar morron dagen, de blir en del att göra då förstår ni ;)
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback