God morgon!

Snart är de stress mode on!
Sitter och kollar på tv och ska strax ringa och väcka Catrin, annars lyckas hon sova för länge ;) haha
Efter de ska jag packa i hop grejer, blir ju hos mamma i natt eftersom jag har fixat klassfest i dag.
Jag känner att de kommer bli jävligt kul faktiskt, va länge sen jag va på nå sånt där haha.
I alla fall efter jag har packa ska jag och mamma ner på stan och handla, sen Ö&B och hämta Catrin.
Vi kanske ska handla ballonger på Ö&B de blir lite roligt om man piffar till de lite grann :)
Sen efter de blir de hem till mamma och fixa i ordning de som ska fixas och mig själv för den delen :P
Så nu ska jag slöa vid tvn en liten stund till innan jag sätter på mitt stress mode!
Puss puss :*




1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

15 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback