Göra eget?

En fundering som går igenom huvudet.
Sitter hemma hos mamma i soffan och har blivit själv här igen, de är rätt tråkigt kan jag lova.
Men just nu inväntar jag att kanske Axelina & Linda kommer hit och säger hej på en kaffe :)
Om dom inte gör de så blir de bara att glo å tv och kanske hitta nån annan att vara med.

Sitter och funderar lite grann på om man ska göra egan smycken, så man har något att göra om dagarna.
Jag vet att de är många som gör de nu, fjäder örhängen och halsband och grejer.
Men jag vill också göra de, kanske inte de som alla andra gör, men göra smycken.
Jag tycker de är kul att sitta och hålla på med saker som man måste pilla med, de är roande.
Sen om jag nu komemr börja så börjar jag ju antagligen sälja smyckena också, även göra åt mig själv.
Jag känner att de är något jag vill hålla på med, de värer kul och sen så har man något å göra nästan jämt.
Aja får se hur de blir med de, ska försöka hitta bra ställen att beställa hem saker i från först.
Så ja, de är väl bara för mig å hålla tummarna, se om jag har råd och om jag kan haha.

Nej nu ska jag fortsätta kolla på Mike & Molly sen ska jag nog glo på de som är efter de haha.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback