Hemsk natt!

Fy fan vad jag inte kunde sova i natt... sjukt!
Sitter hemma hos pappa och gör de vanliga, men vad ska man öra när de nte finns något annat att göra?
Natten till i dag har varit riktigt jävla hemsk, jag är helt slut efter denna djävuls natt kan jag lova.
Har vaknat flera gånger, de kändes som ungefär 1-2 ggr i timmen, sen har jag drömt mardrömmar.
Vaknat upp med att härtat slår i jätte fort och vakna upp med näsblod också, bevis på stress...
Så nu måste jag fan försöka och lugna ner mig och lösa detta så jag kan få de och gå som de ska.

Aja nog om en massa problem, jag sitter och kollar på Biggets Loser och är små peppad just nu hhi :)
Får se om jag kanske tar mig ut på en promenad och kanske går ner till pappa på stan om jag orkar.
Nu ska jag städa undan lite i mitt äckligt stökiga rum sen får vi se vad jag hittar på för något.
Puss puss :*


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

8 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback