Kroppen säger i från!

Fy fan va underbart!.... Eller inte!
Har nyss lagt mig i sängen och känner att de är de bästa att göra efersom att jag inte mår så bra just nu.
Har hosta som river sönder halsen och gör att jag får jätte jätte svårt att andas, vilket är jävligt jobbigt!
Så jag kände att lägga sig i sängen och vila och inte göra något ansträngande lät perfekt faktiskt.
Har liksom jätte ont i lungorna så de värker i hela bröstet och ryggen till och med, men jag överlever.
Blir nog att ligga och kolla lite på Entourage och ta en redbull och bara försöka njuta av stunden.
Mår jag så här (som jag gör nu) i morron blir de tyvär ingen skola som jag faktiskt hade tänkt gå till.
Men jag fixar hem uppgifter och jobbar med i stället, inte för att de va mitt mål, men vad ska man göra...
Aja nu ska jag glo runt lite på facebook sen starta mitt Entourage "maraton" tror jag haha.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback