Nervös!

Ja men de är bara försöka sova ändå!
Sitter just nu och kollar på tv eftersom jag inte har något annat för mig direkt.
Axelina, Linda & Catrin kom på besök och tog en kaffe, de va trevligt faktiskt.
Skönt att få lite sällskap än att bara glo på tv och sitta vid datorn hela dagen liksom.
Efter dom dragit spelade jag lite kort med mamma, de blev finns i sjön haha.
Sen dess har jag glott på tv typ, men de blir nog att lägga sig och försöka sova strax.
Är lite smått nervös för i morron så jag får se om jag kan få nån sömn alls.
Ska ha möte med skolan i morron om min skolgång och allt sånt dära nu.
De kanske är dags, och de är bra, jag hoppas bara att de går som jag vill.
Så jag ber lite till gud och sätter mig och tar de lugnt och hoppas på de bästa.
Skriver nog mer i morron antar jag, hoppas ni får en forsatt bra kväll! :)
Puss puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback