"Nytt" intresse

Jag har många intressen och detta är bara ett av dom!
Jag gillar att fota och jag lånar pappas Canon 400D i bland för att kunna ta bättre bilder och ha lite kul.
Annars har jag bara mammas vanliga digital kamera och fotar oftas vänner och sånt med den.
Men nu känner jag att jag skulle faktiskt vilja lära mig min pappas kamera på allvar, de skulle va skit kul!
Jag vill kunna lära mig vad de ska va för olika inställningar beroende vad man tar kort på t.ex.
Jag vet att man ska byta objektiv och så för vissa, men har bara två, men skulle ändå va kul att lära sig.
De är något jag utan problem skulle kunna hålla på med på fritiden, gå ut och fota bara i brist på annat.
De skulle nog inte vara så fel att fota personer och sånna saker heller, de har helt enkelt blivit ett intresse.

Jag har så himla många intressen och jag är ny börjare på ALLA, men de tar tid att lära sig, right?
Jag gillar och måla med akvarell färger på tavlor, skissa, fota, pyssla med små saker, sjunga, ja mycket!
Jag tycker de är intressant och jag blir road av de på något vis och får rensa tankarna och blir lugnare faktiskt.


Så jag ska be pappa ge mig hans handbok till kameran och sen ska jag ta mig igenom den.
För nu jävlar ska Debbie bli bättre på detta, jag brukar ge upp när de inte går nå bra och bara säga "jaha aja"
Men nu ska jag testa tills jag klarar de, de ska jag göra med alla intressen, för man lär sig ju inte allt direkt.
De blir ju alltid så, de tar tid att lära sig och man får ha tålamod (vilket jag inte har alla gånger)
Men ska jag lyckas med detta får jag börja bygga upp ett tålamod, eller hur?
Nej så nu börjar jag med ett intresse i taget, man kan ju inte ta alla på samma gång.
Och eftersom jag skriver om att fota tror jag ni vet vilket jag börjar med!

Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback