Rastlöshet... de suger!

Hatar de här verkligen... de är liksom lördag!
Sitter hemma hos mamma i köket och typ gör inget, spelar lite spel och så bara, riktigt jävla tråkigt!
Har varit här sen typ 3 i dag men tur som är har jag haft Linda & Axelina på besök från 4 till 9-10 typ :)
Men nu sitter jag här själv och bara tråkar, kanske ska ut med Jimmy en stund, men får se hur de blir.
Blir de så att jag följer med honom åker vi som vanligt ut och kollar vad som kan hända på byn,
Annars blir de inte så så sätter jag mig väl upp vid tvn och glor på den, vad kan man annars göra liksom?
Aja nu ska jag väl fortsätta spela och se om jag hittar på något at göra under tiden jag väntar på svar :P
Puss puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback