Skakar av medicinen

Har fått tagit så mycket medicin så jag skakar av den.
Ligger hemma i soffan och kollar på Entourage och har kollat på de hela dagen typ.
Är verklign helt död i dag, har feber tror jag och hostar som en tok så jag får svårt att andas.
Men medcicnerna hjälper ju, men som sagt så har jag börjt skaka av dom, de blir så när de blir mycket.
Men ingen fara jag överlever nog, om jag bara ger fan i att röra & anstränger mig så mycket är de lugnt.
Kom nyss hem, va tvungen att komma ut en stund, så åkte ner på stan och köpte två grejer på H&M.
De blev en ny tröja fast de bara va tänt att köpa ny brunkräm, men de gör mig inget alls haha.
Så nu är jag hemma i soffan igen och ska fortsätta glo på E sen får vi se vad jag gör helt enkelt.
Puss puss :*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback