Skit dag än så länge...

Denna dag är = magknip & pannknack -.-
Sitter just nu och kollar på tv i min säng och har nyss ätit lite frukost, ja lite sent kanske men men.
Skit samma, i alla fall så sitter jag och funderar på om jag ska tvinga ut mig själv en stund.
Typ ta en promenad eller något, kanske lugnar ner magen då? Jag kan inte bara sitta här hela dagen.
Jag kommer bli störd då, men jag kanske inte tänker på om de gör ont om jag tar en promenad.
Aja märker väl om jag har tillräckligt med kraft för att göra de sen, de skulle vara skönt å komma ut...
Nej nu ska jag se om jag kan hitta nån som vill va social eller så och fortsätta glo på tv .- haha
Puss puss :*




1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

12 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback