Litet tips!

Sitter och kollar på family guy och har just ätit upp min "mat", gjorde nudlar i dag igen :P
Men när jag satt och åt de där drack jag LOKA jordgubb/guava, den är himelskt god verkligen!
Hade jag varit mig för 1 månad sen hade jag druckit cola, de gjorde jag till typ allt förut.

Men här kommer ett tips till er om ni är som jag va, dricker mycket läsk och vill gå ner i vikt.
Jag började med att dra ner på colan, jag drack kanske 1 liter cola om dagen minst!...
Sen började jag dricka kolsyrat vatten med smak i stället, för jag drack cola p.g.a söt suget.
De är mycket mindre kalorier i kolsyratvatten + är de är nästan godare än cola faktiskt.
Nu dricker jag bara cola nån gång i bland och inte alls varje dag som förut, vilket är jävligt bra!
Jag är inte den som kan sluta med allt direkt, jag kommer dricka cola, äta pizza och äta godis.
Men jag äter de inte lika ofta i stället & rör på mig mer än förut, då behöver man inte starta ett helt nytt liv typ!
Så tipset är alltså byt ut godis mot några naturgodias i bland, byt ut läsk mot kolsyrat vatten, de funkar! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback