Sömnpromblem

Hatar att ha svårt och sova...
Ligger/sitter i sängen och bara glor runt på datorn just nu, jag tror jag har sovit typ 2 timmar eller så i natt.
Och nu kan jag inte somna om, och jag vill inte sova bort hela dagen precis, så hoppas jag somnar i natt.
I dag ska jag bara slöa hela dagen tror jag, kanske försöker träna eller ta en promenad vi får se.
Har ju glömt bort och göra de dom senaste dagarna, eller ja både glömt bort och inte orkat faktiskt.
Men jag ska inte slänga bort de här nu, jag har faktiskt bara 7 kilo kvar som ska bort typ :)
Så de är bara hålla tummarna att de går för mig haha, okej de tog ett tag att gå ner 8 kilo...
Men om 8 kilo tog ungefär 4 månader då är de ungefär 4 månader till kvar, men de gör inge :)
Aja nu ska gå ner och försöka få i mig lite frukost sen ska jag lägga mig i soffan och glo.
Puss puss :*




1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

4 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback