Typ så där lite ny vaken

*Gäääääsp*
Sitter i köket och har just ätit lite frukost, vaknade för kanske en halvtimme sen så är fortfarande helt seg!
Har ingen aning om vad denna dag kommer att bjuda på, har väl inge spec att göra tror jag haha.
Ja de är fars-dag så ska nog hör av mig till pappa och säga grattis och så, annars är de inge mer.
Kanske drar hit lite besök som vill va sociala med mig haha, om de nu finns någon som vill vara de :P
Ska i alla fall försöka mig ut på en promenad i dag, får se vad magen tycker om de så de inte blir som sist.
Nej nu ska jag gå upp och lägga mig och glo på tv en stund tills jag komemr på något att göra ;)
Puss puss :*




1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

6 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback