Uppdatering från Bistro Star!

Hejsan hoppsan mina vänner!
Ja nu är jag på bättre humör när maten fick komma i magen, förstår inte hur jag kan va så tjurig på morron.
Men men förlåt för er som någonsin har råkat ut för de, för jag hur förjävlig jag kan vara verkligen haha.
Mamma och Per skjutsade ner mig på stan, men först frågade Per vad jag önska mig för telefon.
Jag hade ju skrivit de på min önskelista, men jag sa nej de behövs inte jag överlever ändå liksom.
Men han sa att han kunde köpa en ny åt mig som en present/tidig julklapp, trodde inte han va seriös först.
Men de va han tydligen, så vi åkte ner så jag fick kolla runt lite, så har ingen ny men kanske blir en sen.
Jag menar man kan ju inte tacka nej till en telefon, eller hur?! Nej precis så jag ska fundera lite tyckte han.
Jag funderar mest på en HTC Sensation (stavning?) dom värar bra, är bara så trött på min iphone.
Så jag kan nästan ta vilken telefon som helst, så vem vet nästa vecka kanske jag slipper min iphone.
Men men får se hur de blir i alla fall, just nu sitter jag på Bistro Star medans pappa jobabr lite grann.
Jag har hjälpt han lite och han får ropa om han vill ha hjälp haha, annars sitter jag vid facebook ;)
Sitter här för att få umgås lite med han som sagt och sen blir de ju att sova hos honom i kväll också.
Oj nu blev de visst ett långt inlägg haha, aja nu ska jag språka lite med min far och glo på facebook.
Puss puss :*







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback