Wake up call

Tycker min mamma är lite rolig.
Jimmy hade varit upp till min mamma på hennes jobb och köpt mat, då bad mamma han att väcka mig.
Så han ringde och väckte mig och sa att han ville ha kaffe om ungefär 20 minuter.
Så de va bara att kliva upp och dra på kaffebryggaren och äta lite frukost och vänta på honom.
Sen kom han förbi och va väl här ungefär en timme nästan, men nu har han åkt igen.
Satt och babblade lite om allt möjligt, de va trevligt, fick man gå upp i tid också, eller ja "i tid" ;)
Nu ligger jag i soffan och kollar på tv och känner att jag kanske ska sova en timme till hehe.
Får väl se om jag somnar, tror inte de men jag kan ju vila lite i alla fall, sen får vi se vad dagen bjuder på.
Puss puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback