11-10-2010

God kväll "alla" läsare.
Sitter hemma och kollar på DH just nu och ätit lite mat, detta har varit en lite jobbig dag men de går ann.
Tänker inte berätta de här de har ingen med att göra men blev att jag skrev de ändå.
I dag har jag varit och skolan och de gick riktigt bra, känner nu att jag är på väg in mot rätt spår :)
Nu har jag börjat ätit rätt, tränat och börja sköta skolan, de börjar bli lite bättre med några motgångar.
Jag kanske till och med ska börja gymma med Axelina vilket känns bra, behöver jag inte göra de själv (a)
I morron har jag gympa första lektionen också och då får man lite träning också, de är ju bra!
Aja nu ska jag fortsätta glo på DH sen får vi se vad jag göra resten av kvällen, har ingen aning faktiskt.
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback