8:01

God morgon!
Vaknade nyss, så sitter i sängen och kollar lite facebook, va meningn att jag skulle gått upp 7:15 först.
Men jag va så jävla trött så jag tog lite sov morron i 45 minuter typ, hihi va skönt de va :)
Nu ska jag gå upp, klä på mig och allt de där man brukar göra på morgonen, så man inte behöver stressa.
Jag börjar 8:40 och slutar 13:30 så de är inte så lång dag att gå, den ska jag nog kunna pina mig igenom.
Tur att man har en sån underbar mamma som ringer och väcker en och frågar om man ska ha skjuts på morron,
Sen ställer hon sig oftast och gör frulle åt mig också, och allt detta gör hon fast hon är ledig i dag!
Kan man bli mer snäll eller? Hehe, aja nej nu ska jag verkligen gå ur sängen så dagen kan gå snabbare :P
Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback