Bra dag

Bra dag och än är den inte slut! :)
Sitter just nu hemma hos pappa och har nyss hjälpt han fixa lite grönsaker till tacosen vi ska äta :)
Efter skolan i dag blev de att gå till Camilla och köpa ett par örhängen som hon gjort till mig.
HAde med mig Catrin så vi fick en kaffe och snackade lite skit när vi ändå va där haha ;)
Gå in på hennes blogg och kolla de finns mycket mycket fint att använda!
Här har ni en länk så ni kan gå in och kolla på hennes smycken ;) http://jaerndesign.devote.se/

Any way efter jag hade vart hos henne blev de en fika på stan med Axelina & Catrin, sen kom pappa också.
Efter vi hade fikat så åkte jag och pappa till Ö&B sen skjutsade han he mig en stund, sen åkte vi vidare.
Då blev de ICA och handla lite käk som nu har blivit klar hör jag i från köket, så nu drar jag!
Puss puss :*


Lägger ut en bild sen på örhängerna jag köpte, har inte till gång till de nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback